Day 26

Day 26 - Hallo guys! Free Your Mind, This time, i write about Day 26, from any sources that i think you can be used for your information. I hope everything in this posting can be very useful for you. Ok, here it is! .

Title : Day 26

You can also look


Day 26

Téma: Aký typ chalana ťa priťahuje?

Na túto otázku opäť nie je jednoznačná odpoveď. Myslím, že ani neexistuje človek, ktorému by sa páčil len istý jediný typ osobnosti či výzoru a nič iné. Vo všeobecnosti sa mi páčia všetci chlapci, no zrejme uprednostňujem tmavovlasých, aj keď sa mi už páčilo aj pár blondiakov. Úplne najviac pre mňa asi je chalan z tmavými vlasmi a svetlými očami. Najlepšie zelené, no aj modré sú krásne. Na vlasoch sa mi asi najviac páči look 2013 a la Francisco Lachovski či Justin Bieber (to vedia všetci, ako vyzerá :D) a taktiež strapatý look a la Ian Somerhlader. Opäť, to je len taký ideál, no vo všeobecnosti sa mi páči viac typov chlapcov. Teda, za viacerými sa obzriem a poviem si: "Ten je fajny!" :D Čo sa týka osobnosti, najviac pre mňa je, ak je chlapec zdravo sebavedomý. Nie úplne skromný, že ja som nikto, no ani nie typ a la môžem mať každú holku, na ktorú ukážem prstom. Neznášam takých chalanov! Taktiež cením vernosť a dôveru (vzájomnú - čiže ak on mne dôveruje a ja môžem dôverovať jemu). A taktiež mi malá žiarlivosť celkom lichotí (aspoň viem, že ešte mám tú iskru a chalan sa o mňa stále zaujíma) no prehnaná žiarlivosť je na nevydržanie. To by som nestrpela asi ani najväčšiemu Sexbohovi. A ďalšia vec, mal by byť dobrý poslucháč ale taktiež aj výrečný. Pretože ak sa s niekým nemám o čom rozprávať, respektíve celý čas rozprávam len ja, tak o tú osobu strácam záujem. :) that´s all ♥


That's all information about Day 26

And i hope the information about Day 26 can be usefull for you guys. Alright, this is article may so useful for you guys. Thank You.

You are reading the article about Day 26 and the permalink of the article is https://ai-freeurmind.blogspot.com/2013/10/day-26.html I hope this article can be helpful and useful.

Tag :

0 Response to "Day 26"