Day 25

Day 25 - Hallo guys! Free Your Mind, This time, i write about Day 25, from any sources that i think you can be used for your information. I hope everything in this posting can be very useful for you. Ok, here it is! .

Title : Day 25

You can also look


Day 25

Téma: Niekto, kto ťa fascinuje a prečo.


Toto je zaujímavá otázka, pri ktorej som nad odpoveďou musela dosť dlho premýšľať. Je veľa vecí, čo ma fascinuje, napr. krásny chlapci, niekedy aj moja odvaha (sama netuším, kde sa berie :D), že stíham všetko, čo mám na pláne, ... No keby som sa mala zamyslieť len nad jednou osobou, tak ma napadne asi len moja najlepšia kamarátka Natal. Prečo ma fascinuje? Nie je to priamo ona ale celkovo naše priateľstvo. Ona je asi jediný človek, s ktorým sa dokážem pohádať len na minútu a hneď sa udobriť. Relatívne, ono to ani nie je pohádanie, len menšia výmena názorov. Neustále ma prekvapuje. Fascinujúce je aj to, že sme ale úplne rovnaké - rovnaké povahy (tvrdohlavé, cieľavedomé, výrečné atď.), rovnaké záujmy a rovnaké rodiny (obe máme mladšie sestry približne v rovnakom veku, takže ešte aj ony sú super kamošky, obe máme jedného rodiča mega prísneho a druhého menej, len ona to má otočené naopak). Celkom fascinujúce, nie? Pre mňa určite 


That's all information about Day 25

And i hope the information about Day 25 can be usefull for you guys. Alright, this is article may so useful for you guys. Thank You.

You are reading the article about Day 25 and the permalink of the article is https://ai-freeurmind.blogspot.com/2013/10/day-25.html I hope this article can be helpful and useful.

Tag :

0 Response to "Day 25"