Love Me For Me 50

Love Me For Me 50 - Hallo guys! Free Your Mind, This time, i write about Love Me For Me 50, from any sources that i think you can be used for your information. I hope everything in this posting can be very useful for you. Ok, here it is! .

Title : Love Me For Me 50

You can also look


Love Me For Me 50

Ubehol necelý mesiac a za dverami už zvonili zvončeky Vianoc. No čo pre mňa v tomto období bolo podstatnejšie boli Louisove narodeniny. Pýtal sa ma, či mám nejaké plány s rodinou, a tak som povedala, že 24.-tého som celá jeho. Pretože hoc sme na Slovensku oslavovali Vianoce už vtedy, u v Británií nás pozvali na oslavu do domu mojich rodičov až o deň neskôr. A tak som sa mohla plne pripraviť na Louisov sviatok.
Nevedela som, či niečo chystá, pretože to držal v tajnosti. Nechápala som to, no nepýtala som sa. Až napokon dva dni pred oslavou mi povedal, že ideme k nemu do Doncastru. Potešila som sa, pretože jeho rodinu som si dosť obľúbila, aj keď sme sa videli len raz.
A tak, deň pred jeho narodeninami Louis odišiel autom domov a ja som sa vyhovorila na posledné vybavovačky ohľadom školy. Darček preňho som totižto mala objednaný až na druhý deň a plánovala som tam prísť motorkou. Vodičský som už mala v kapse, a tak som sa občas aj bezcieľne potulovala po meste.
Konečne prišiel čas odchodu a ja som sa celá nadšená pobrala do obchodu. Nechcela som sa hrať na sentimentálnu priateľku, ktorá potrebuje mať nad všetkým dohľad, no vankúšik so spoločnou fotkou mi až tak príliš neprišiel. A tak som zaň zaplatila spolu s elegantnou retiazkou a vyrazila som na cestu.
Len čo som dorazila, Louis vybehol na cestu ku mne a už ma bozkával. Nie, že by mi to bolo nepríjemné, no nestihla som sa ani nadýchnuť. No aj tak som sa nemohla udržať a rozosmiala som sa. Zmätene na mňa pozrel a dožadoval sa odpovede.
„Nič, nič. Len mi to prišlo vtipné,“ usmiala som sa. „Oslava už začala?“
„Nooo, ono to vlastne ani nie je oslava. Len obed a spoločne strávený čas.“
„Hovoríš, akoby sme boli neviem ako dlho od seba,“ uškrnula som sa a dala mu pusu na červený uzimený nos. „Poďme dnu lebo prechladneš.“
„Rozkaz!“ zasmial sa Louis a spoločne sme vošli dnu. Batoh som nechala na chodbe pri schodoch a s Louisom som šla privítať jeho rodinu. Dievčatá ma veselo vítali a pán Tomlinson mi s úsmevom podal ruku. Jediné, čo mi prišlo zvláštne bol studený úsmev pani Tomlinsonovej.
„Rada ťa vidím,“ riekla a na tvári jej svietil falošný úsmev. Stalo sa niečo? Čo som jej spravila? čudovala som sa.
„Ja vás taktiež,“ usmiala som sa a objala som mu. Stála strnulo a vôbec mi objatie neopätovala. Zvláštne.
Na chvíľu sme sa s Louisom ospravedlnili a zmizli sme do izby. Tam som sa natiahla za batohom, keďže som mu môj darček chcela dať samote.
„Všetko najlepšie, honey,“ usmiala som sa a vybrala som krabičku.
„Ale to si nemusela,“ usmial sa Louis a odviazal stuhu.
„Je to len taká drobnosť. Hádam to nie je prehnané,“ mykla som plecami a sledovala jeho výraz.
„Páni, to je milé,“ zvolal prekvapený Louis. „Tá fotka je úžasná,“ zasmial sa. Bola sfotená len nedávno, keď sme spolu ležali v posteli a užívali sme si lenivú nedeľu.
„Hádam sa ti to páči,“ usmiala som sa nesmelo.
„Páči? Je to skvelé,“ uškrnul sa a zasypal ma bozkami. „Trebalo by tento vankúšik pokrstiť, čo myslíš?“
„Mám pocit, že celý čas len krstíme,“ zasmiala som sa veselo s rukami ovinutými okolo jeho krku.
„Vadí?“ nadvihol obočie.

„Iste, že nie,“ zaškerila som sa a vášnivo ho pobozkala. A potom nasledovalo krstenie.


That's all information about Love Me For Me 50

And i hope the information about Love Me For Me 50 can be usefull for you guys. Alright, this is article may so useful for you guys. Thank You.

You are reading the article about Love Me For Me 50 and the permalink of the article is https://ai-freeurmind.blogspot.com/2013/11/love-me-for-me-50.html I hope this article can be helpful and useful.

Tag :

0 Response to "Love Me For Me 50"