Sorry :(

Sorry :( - Hallo guys! Free Your Mind, This time, i write about Sorry :(, from any sources that i think you can be used for your information. I hope everything in this posting can be very useful for you. Ok, here it is! .

Title : Sorry :(

You can also look


Sorry :(

Ja viem, že som už dlho nič nepridala a neskutočne ma to mrzí ... tu nejde o to, že škola .. do školy sa učím raz do týždňa, no o dva týždne mám stužkovú a skúste hádať, komu to dali na starosť ... a plus sa musím učiť na skúšky, ktoré mám 7.12 a ak neprejdem, tak sa môžem s UK rozlúčiť ... takže naozaj ma to mrzí, ale skôr ako vo štvrtok večer nebudem môcť pridať nič, pretože mám strašne fofry a buď riešim stužkovú alebo sa učím niekedy aj do 1 rána ... naozaj nemám kedy písať časť .... viem, že možno týmto strácam čitateľov a naozaj ma to nesmierne mrzí, no bohužiaľ - univerzita v Anglicku je pre mňa dôležitejšia, prepáčte ... ak by ste mali ešte chvíľu strpenia, tak do toho štvrtku by som novú časť dala ... a ešte jedna vec, poviedka Hold On nie je moja a ja si k nej komentáre vôbec nečítam, no náhodou som zahliadla teiž odkazy na mňa ohľadom nečinnosti, takže ak na mňa niečo máte, píšte to k mojím poviedkam :) hádam so mnou budete mať chvíľku strpenia :)




That's all information about Sorry :(

And i hope the information about Sorry :( can be usefull for you guys. Alright, this is article may so useful for you guys. Thank You.

You are reading the article about Sorry :( and the permalink of the article is https://ai-freeurmind.blogspot.com/2013/10/sorry.html I hope this article can be helpful and useful.

Tag :

0 Response to "Sorry :("