Day 24

Day 24 - Hallo guys! Free Your Mind, This time, i write about Day 24, from any sources that i think you can be used for your information. I hope everything in this posting can be very useful for you. Ok, here it is! .

Title : Day 24

You can also look


Day 24

Téma: Tvoj obľúbený film a o čom je.


Obľúbený film? Jeden? Si robíte srandu? Jeden nemám :D To sa nedá. Ani dve či tri. Každý film je o niečom inom (väčšinou) a každý je úžasný (alebo hrozný) v niečom inom. Ak by som mala menovať zaradom filmy, ktoré sa mi páčili, tak sa nedopíšem :D skúsim, čo ma napadne a hádam sa niekde zastavím :D
Inception, Project X, Tuxedo, In Time, 60 Seconds, Abduction, Limitless, Titanic, Dear John, Twilight Saga, Hunger Games, Step Up (všetky), Street Dance (obe), ... Ehm, nie, to nezvládnem ... mám strašne rada proste tanečné filmy, romantické, akčné, dobrodružné, sci-fi ... sakra, proste všetko. Zbožňuejm filmy Jackieho Chana. Úplne the best herec ever ♥ Taktiež mám rada filmy Leonarda Da Vinciho, Nicholasa Caga a mnohých ďalších, ktorých by som opäť menovala donekonečna. Z herečiek nemám obľúbenú ... možno tak akurát Jennifer Aniston celkom uprednostňujem. Ale všeobecne väčšinou nepozerám, kto hrá vo filme. A keď už fakt, že náhodou pozriem, tak sa skôr zameriavam, na mužské obsadenie, nie len kvôli tomu, aby som mala na koho pozerať počas filmu, ale mám aj vytipovaných tých komediantov a akčných hercov napríklad. V romantickom filme mám radšej, keď sa mi herec páči, no nie je to podmienkou :) No na záver, aby som to nejako zhrnula, páči sa mi VŠETKO :D :D ... takmer :D



That's all information about Day 24

And i hope the information about Day 24 can be usefull for you guys. Alright, this is article may so useful for you guys. Thank You.

You are reading the article about Day 24 and the permalink of the article is https://ai-freeurmind.blogspot.com/2013/09/day-24.html I hope this article can be helpful and useful.

Tag :

0 Response to "Day 24"