Day 22

Day 22 - Hallo guys! Free Your Mind, This time, i write about Day 22, from any sources that i think you can be used for your information. I hope everything in this posting can be very useful for you. Ok, here it is! .

Title : Day 22

You can also look


Day 22

Téma: Ako si sa zmenila za posledné dva roky?



Posledné dva roky som prebehla celkom veľkým počtom zmien, čo sa týka aj zovňajšku aj vnútra. Začnem teda tým zovňajškom. Prestala som nosiť okuliare a kupujem si šošovky. Začala som si denne upravovať vlasy na iný spôsob. Kedysi som ich nosila buď rozpustené alebo v cope, nič iné. Na večer som sa začala maľovať výraznejšie ako kedysi. Používam aj očné tiene a výraznejšiu linku. Taktiež som, síce nie za posledné dva roky ale za posledný polrok, schudla pár centimetrov. Nevážim sa ale meriam, takže neudávam kilá :D A taktiež som dosť zmenila štýl obliekania - kedysi skôr botasky a mikinu, teraz skôr lodičky a svetrík. Vnútri som zmenila taktiež množstvo vecí na mojom myslení. Jednou z najpodstatnejších a asi najviditeľnejších je, že som sa zmenila z tichej šedej myšky, ktorá sa bála niečo vôbec povedať na ukecanú, sarkastickú mrchu pre niekoho alebo na sebavedomé dievča s vlastným názorom, ktoré sa ho nebojí povedať. Záleží na uhle pohľadu a na osobe, ktorá sa pozerá :D Napríklad voči haterom som celkom otvorená a nebojím sa im naložiť. Slovne myslím. Je to tak zrejme preto, že dosť z mojej minulosti tvorili prezývky a la bifľa a podobne. Takže teraz, keď má niekto niečo na mňa, nebojím sa ho odpinknúť nejakou sarkastickou poznámkou na city. A tak ľudia, ktorí ma už poznajú, sa boja dovoliť si na mňa, lebo vedia, že by som ich uzemnila. Ďalšia vec ohľadom mojej vnútornej zmeny je voči chlapcom. Kedysi tiché hanblivé dievča je nenávratne preč. Nehanbím sa nosiť možno aj vyzývavejšie oblečenie, no nie len kvôli tomu, aby som upútala pozornosť, ale taktiež sa v tom cítim dobre. Vyzývavejšie nemyslím obliekanie sa ako štetka ale napríklad väčší výstrih. Treba predsa využiť svoje prednosti :D Taktiež sa už nehanbím rozprávať s cudzími chalanmi, či sa mi páči alebo nie. A rozhodne neskrývam svoj záujem, ak nejaký je. Ako inak má potom chalan vedieť, či má spraviť ďalší krok alebo nie. A tak sa mi podarí zbaliť chalana za jeden večer. Niekedy len for fun :D A tu si niektoré možno pomyslia práve tú mrchu, no tie sa chalanom páčia viac. Aspoň tým, že nie sú stále dostupné a sú ... no mrchy. Chalani predsa milujú dobýjanie a dobrodružstvo. A to som stihla pochopiť :D That´s probably all about changes in me :) what about you?


That's all information about Day 22

And i hope the information about Day 22 can be usefull for you guys. Alright, this is article may so useful for you guys. Thank You.

You are reading the article about Day 22 and the permalink of the article is https://ai-freeurmind.blogspot.com/2013/09/day-22.html I hope this article can be helpful and useful.

Tag :

0 Response to "Day 22"