Day 20

Day 20 - Hallo guys! Free Your Mind, This time, i write about Day 20, from any sources that i think you can be used for your information. I hope everything in this posting can be very useful for you. Ok, here it is! .

Title : Day 20

You can also look


Day 20

Téma: Ako dôležité je podľa teba vzdelanie?

V dnešnom svete? Najviac. Dnes sa človek bez poriadneho vzdelania ani len nezamestná. Ak nemá vysokú školu, je nikto. Čím viac titulov, tým väčší si človek. Nemyslím si, že by to tak malo byť, no k dôležitosti vzdelania sa pripájam. Musím priznať, že ja sama sa rada učím novým veciam, aj keď školu práve nemusím :) mám rada pocit informovanosti. Najradšej by som bola taký vševedko, no viem, že sa to nedá ... No aj tak sa rada k tomu približujem čítaním množstva kníh (nie len románov ale aj vedeckých), sledovaním správ a podobne. Mojím snom bolo odmala vedieť veľa jazykov. Vždy som chcela, že keď budem cestovať a prídem do nejakej krajiny, nebudem rozprávať len angličtinou, pretože to je jediný dorozumievací prostriedok. Chcela som, a stále aj chcem, vedieť rozprávať domácim jazykom. Vedieť ich kultúru a podobne. Neviem prečo, ale baví ma získavať nové informácie, učiť sa nové veci ... nie len čo sa týka predmetov v škole, ale aj znalosti a schopností, ako napríklad hra na nejaký nástroj a podobne. Zatiaľ som sa k tomu ešte nedostala, no len čo bude čas, chcem sa to naučiť. Klavír, gitara, bicie .... to sú moje terajšie sny. Ako sa to zmení o pár rokov, to netuším. Taktiež ma poslednú dobu neskutočne fascinuje sign language - neviem to preložiť do slovenčiny, no je to vlastne dorozumievanie hluchých ľudí. Zaujímam sa o to odkedy som začala pozerať jeden seriál, kde je znaková reč, presne, tak sa to volá :D veľkou časťou. Taktiež ma v tomto ohľade napadá aj čítanie z pier či Braillovo písmo. Možno si pomyslíte, že som šialená ... no to som ja :D 


That's all information about Day 20

And i hope the information about Day 20 can be usefull for you guys. Alright, this is article may so useful for you guys. Thank You.

You are reading the article about Day 20 and the permalink of the article is https://ai-freeurmind.blogspot.com/2013/09/day-20.html I hope this article can be helpful and useful.

Tag :

0 Response to "Day 20"