Day 19

Day 19 - Hallo guys! Free Your Mind, This time, i write about Day 19, from any sources that i think you can be used for your information. I hope everything in this posting can be very useful for you. Ok, here it is! .

Title : Day 19

You can also look


Day 19

Téma: Kedy si nerešpektovala svojich rodičov?



Celú svoju pubertu :D ale nie... oco sa sle sťažuje, že ich nerešpektujem, že neustále odvrávam a podobne, no mamka ma ubezpečuje, že to tak vôbec nie je :) oco trošku rád preháňa :) ja sa strašne teším, až bude moja malá sestra v puberte :D až potom pochopí, aké som bola dobré dieťa :D v podstate svojich rodičov rešpektujem neustále ... mini hádky a odvrávanie je v poriadku ... bez toho to nejde :) za nerešpektovanie však považujem napríklad útek z domu počas zaracha a podobne :) ja som až príliš veľký strachopud na to, aby som to niekedy urobila :) obaja moji rodičia boli vojaci, takže som mala prísnu výchovu, a naučila som sa ich rešpektovať .... no občas mám na oca v poslednom čase (to je asi posledné 4 roky) neskutočné nervy, pretože to strašne preháňa .. dáva mi zaracha kvôli nevynesenému košu a podobne a mne už pomaly odchádzajú nervy ... nemôžem sa dočkať, až odídem na vysokú :) 


That's all information about Day 19

And i hope the information about Day 19 can be usefull for you guys. Alright, this is article may so useful for you guys. Thank You.

You are reading the article about Day 19 and the permalink of the article is https://ai-freeurmind.blogspot.com/2013/09/day-19.html I hope this article can be helpful and useful.

Tag :

0 Response to "Day 19"