Day 16

Day 16 - Hallo guys! Free Your Mind, This time, i write about Day 16, from any sources that i think you can be used for your information. I hope everything in this posting can be very useful for you. Ok, here it is! .

Title : Day 16

You can also look


Day 16

Téma: Tvoj názor na mainstreamovú muziku. (kto by nevedel, mainstreamová je moderná)

Ja osobne, nie som zástancom len modernej alebo len starej hudby. V podstate sa mi páči aj stará, najmä The Beatles, John Lenon, Bryan Adams, ACDC, Metalica či Guns n Roses, no taktiež aj moderná a tú počúvam asi viac. Zo žánrov si naj vyberám väčšinou pop, všetky druhy rocku a balady, aj keď nepohrdnem ani ostatnými druhmi ako sú napríklad rap, hip hop, blues, country či soul. Jediné, čo sa mi neskutočne protiví je metal. Už len keď toto počujem, tak idem vraždiť. :D ale tak každý máme svoj názor, takže tých, čo to počúvajú neodsudzujem. A taktiež veľmi nemusím ľudovky :) Ku kapelám som sa už vyjadrovala v samostatnom článku o sebe, no okrem tých starších, ktoré som už spomínala, by som medzi obľúbené dala na zoznam jednoznačne Lifehouse, Lawson, Maroon 5, Simple Plan, All Time Low, The Fray, Nickelback, Coldplay, Paramore, McFLY, OneRepublic, The Script, Little Mix, 30 Seconds to Mars, Bon Jovi, Muse, Foo Fighters, Neon Trees, 1D, The Wanted (niektoré ich pesničky sú fakt dobré, aj keď tá posledná She Walks Like Rihanna je ale poriadny blud) a taktiež kapely, ktoré som objavila len nedávno, a to You Me At Six, Midnight Red, Rizžle Kicks, 5SOS, Love and Theft, Varsity Fanclub, We Are The In Crowd, Imagine Dragons,... áno viem, je toho dosť a určite som ešte veľa zabudla :D A z interpretov by som spomenula ako inak: Bruno Mars, Adam Lambert, Eric Saade, Ed Sheeran, Reec Mastin, Pink, Olly Murs a Kelly Clarkson. Tí sú pre mňa naj. Ako ste si však mohli všimnút, uprednostňujem kapely a skupiny :) Zo Slovenska mám rada IMT Smile, Ine Kafe, Zoči Voči, Papyllon a Celeste Buckingham :) that´s all ... a čo vy?




That's all information about Day 16

And i hope the information about Day 16 can be usefull for you guys. Alright, this is article may so useful for you guys. Thank You.

You are reading the article about Day 16 and the permalink of the article is https://ai-freeurmind.blogspot.com/2013/08/day-16.html I hope this article can be helpful and useful.

Tag :

0 Response to "Day 16"