Day 15

Day 15 - Hallo guys! Free Your Mind, This time, i write about Day 15, from any sources that i think you can be used for your information. I hope everything in this posting can be very useful for you. Ok, here it is! .

Title : Day 15

You can also look


Day 15

Téma: Tvoji najobľúbenejší blogeri. 

Ahojte :) túto tému si dovolím trošičku pozmeniť, pretože blogy nemám obľúbené žiadne, pretože ich ani nejako nesledujem. Namiesto toho opíšem vloggerov na YouTube.


1. Janoskians - myslím, že ich mnoho z vás pozná. Dá sa povedať, že kedysi boli vlogermi a ja som ich milovala. Pokiaľ robili ich typické vidá v Melbourne tak boli úžasní. Zbožňovala som tie scénky vo vlaku či vo výťahu, proste podpichovanie obyčajných ľudí. Neskutočne som sa na nich nasmiala, a tak ma teraz mrzí, že už nie sú to, čo bývali. Tie, ktoré ich sledujete určite viete, že nové video pribudne raz za dlhý čas a aj tak to nie je to, čo predtým. Väčšinou tam sú len bratia Brooksoví a Jamesa či Daniela som nevidela už poriadne dlho. Chodia po koncertoch po svete a ani vlastne netuším, čo tam robia. Nahrávajú pesničky, čo sa mi na nich ale vôbec nepáči. Osobne si myslím, že mali zostať samy sebou a robiť to, čo ich bavilo a nie hrať sa na speváčikov (nie, žeby spievali zle). Chýbajú mi tí starí Janoskians. :/
2. Jack´s Gap - tento blog som našla približne pred rokom a hneď som sa doňho zamilovala. Čiastočne za to určite mohli Jack a Finn Harries, no aj videá boli naozaj zaujímavé. Teraz ma však dosť mrzí, že sa stali v Anglicku dosť známymi a už to nie je len ich vlog ale aj business. Nerobia žiadne nové videá a to ma skutočne mrzí. Ale ich fotky si vždy pozriem rada :P
3. Chester See - úžasný hudobník, ktorí kedysi písal len samé zamilované songy určené bohviekomu, no ja som ho práve kvôli nim milovala. Možno poznáte tú najznámejšiu "God Damn You´re Beautiful". Osobne aj moja obľúbená. Teraz však natočil aj nejakými kamarátmi nový klip a je to úplne iná šálka kávy. Nie, žeby sa mi to nepáčilo, no vôbec mi to k nemu nesedí. A tie pohyby, čo tam robí. Príde mi to hrozne vtipné :D Veď ak máte záujem, pozrite si to samy. Video sa volá "Whistle While I Work It". 
4. LuxyHair - holka, ktorá dáva úžasné nápady na účesy. Zbožňujem ju, hoci som ju objavila len nedávno, no už mám všetky videá vyskúšané.
5. Bebexo - taktiež účesy. Krásne!
6. Pixiwoo - make-up artistka, ktorá napodobňuje vizáže rôznych hviezd. Wow!
7. Blogilates - a napokon aby som nezabudla ... moja trénerka :) je to aj blogerka aj vlogerka a má neksutočne veľa videí s rôznymi druhmi cvikov na rozličné časti tela, takže si každý príde na svoje a dokáže skombinovať to, čo chce a čo zvládne. Zbožňujem ju :)



That's all information about Day 15

And i hope the information about Day 15 can be usefull for you guys. Alright, this is article may so useful for you guys. Thank You.

You are reading the article about Day 15 and the permalink of the article is https://ai-freeurmind.blogspot.com/2013/08/day-15.html I hope this article can be helpful and useful.

Tag :

0 Response to "Day 15"