Day 14

Day 14 - Hallo guys! Free Your Mind, This time, i write about Day 14, from any sources that i think you can be used for your information. I hope everything in this posting can be very useful for you. Ok, here it is! .

Title : Day 14

You can also look


Day 14

Téma: Tvoja najskoršia spomienka.


Hovorí sa, že si z detstva takmer nič nepamätáme až po určitý vek. Myslím si, že na tom je niečo pravdy, no pokiaľ sa vám, v detstve udeje niečo prevratné, tak je možné, že sa vám to vryje hlboko do pamäte. Moja najskoršia spomienka je z obdobia, keď som mala jeden rok, a verte či nie, tú situáciu mám veľmi zakorenenú v pamäti. Bola som malá, no už som vedela sedieť a loziť, a keďže som bola dosť nezbedné dieťa, vyliezla som na kreslo a ako som sedela na opierke, stratila som rovnováhu a spadla dozadu rovno na hlavu. Zvláštne je, že som vôbec neplakala, len som sa šokovane dívala okolo seba. Zvyšok si už nepamätám, no z rozprávania mojich rodičov viem, že ma pre istotu vzali hneď na pohotovosť a tam zistili, že som mala slabý otras mozgu a preto som neplakala, lebo som si ten pád vôbec nepamätala. No nič iné mi zo spomienok vraj nezmizlo, neviem, ako to zistili, a tak som žial ďalej akoby sa nič nestalo. Veď sa v podstate ani nestalo. Následky nemám žiadne, takže huráá :D aspoň pre mňa no 


That's all information about Day 14

And i hope the information about Day 14 can be usefull for you guys. Alright, this is article may so useful for you guys. Thank You.

You are reading the article about Day 14 and the permalink of the article is https://ai-freeurmind.blogspot.com/2013/08/day-14.html I hope this article can be helpful and useful.

Tag :

0 Response to "Day 14"