Day 13

Day 13 - Hallo guys! Free Your Mind, This time, i write about Day 13, from any sources that i think you can be used for your information. I hope everything in this posting can be very useful for you. Ok, here it is! .

Title : Day 13

You can also look


Day 13

Téma: Kam by si sa rada pozrela alebo presťahovala?


Pánečku, už som tu asi niekoľko krát spomínala, že chcem strašne veľa cestovať a že aj mám WishList, so všetkými miestami, kam chcem ísť a neustále naň pribúdajú ďalšie. To najhlavnejšie sú asi tie klasické hlavné mestá ako napríklad Londýn (aj keď som tam už raz bola, no chcem tam neskôr aj bývať), Paríž, NY, LA, LV, Miami, Washington, Rio de Janeiro, Barcelona, Rím, Amsterdam, Madrid, Atény, Moskva, Praha, Honkong, Tokyo, Sydney, Auckland + všetky tie historické aj moderné pamiatky; ďalej tie typické dovolenkové ostrovy ako Hawaii, Filipíny, Kanáske ostrovy, Dubaj, Bora Bora, momentálne si sa iné nespomeniem; som neskutočne fascinovaná vodopádmi, takže mám v zozname hneď niekoľko: Niagara Falls, Iguazu Falls, Angel falls, El Nicho Falls, Ramona Falls, San Rafael Falls, Victoria Falls a iné; chcem ísť na mnoho známych festivalov po svete, tie naj pre mňa sú jednoznačne Tomorrowland, iTunes, Rio de Janeiro Carneval, Holi (Fetsival farieb - kde je vojna farebným práškom :D), Halloweensky festival v Saleme, Glastonbury Festival a mnoho mnoho ďalších. 

A čo sa týka toho presťahovania, tak už neskutočne dlho túžim po Londýne, no nesťažovala by som sa ani na LA :) kto vie, kde vlastne napokon skončím ;-) a vy?


That's all information about Day 13

And i hope the information about Day 13 can be usefull for you guys. Alright, this is article may so useful for you guys. Thank You.

You are reading the article about Day 13 and the permalink of the article is https://ai-freeurmind.blogspot.com/2013/08/day-13.html I hope this article can be helpful and useful.

Tag :

0 Response to "Day 13"