Day 12

Day 12 - Hallo guys! Free Your Mind, This time, i write about Day 12, from any sources that i think you can be used for your information. I hope everything in this posting can be very useful for you. Ok, here it is! .

Title : Day 12

You can also look


Day 12

Téma: Popíš celý svoj deň v heslách. 


Vstávanie. Tabletky na obnovu červeného farbiva v krvi. Pohár čistej vody. Prechádzka so psom. Raňajky - banány. Kŕmenie hydiny (tak volám môj zverinec - pes a morča). Pratanie izby. Voľno. Desiata - biely jogurt s vločkami. Voľno. Obed. Voľno. Cvičenie. Sprcha. Prechádzka so psom. Olovrant - nejaká zelenina. Voľno. Večera - ovocie alebo zelenina. Voľno. Beh alebo korčuľovanie. Sprcha. Prechádzka so psom. Voľno až kým nejdem spať (kedy ako, približne okolo polnoci, aby som sa vyspala minimálne 8 hodín)

Voľno - PC, film, hudba, kniha, angličtina, premýšľanie nad tý, z čoho mám ísť maturovať, vonku s priateľmi, sem tam pokúšanie hry na gitaru, tenis, prezeranie obrázkov na We♥It a Tumblr-i (závislosť :D), dopĺňanie zoznamov - WishList a Filmy (WishList je niečo ako To Do List alebo BucketList, veci, ktoré si chcem splniť, moje sny, túžby, miesta, ktoré chcem navštíviť, osoby, ktoré chcem stretnúť a podobne; Filmy, to je zoznam všetkých filmov, ktoré som videla (od roku asi 2011 plus tých, ktoré chcem vidieť spolu s informáciami o žánri a roku vidania a mojom komentári, ak som film videla, pretože si ich väčšinou nenechávam stiahnuté, kvôli miestu na hardisku, tak aby som vedela, či si ten film ešte chcem niekedy pozrieť alebo to bola totálna nuda :D), a tak ďalej :) proste, voľný čas


Tak, to je zhruba rozpis môjho dňa, pokiaľ samozrejme nenastanú nejaké nečakané zmeny, ktoré mi ho narušia :) no poväčšine, hlavne cez pracovné dni sa toho držím :) 


That's all information about Day 12

And i hope the information about Day 12 can be usefull for you guys. Alright, this is article may so useful for you guys. Thank You.

You are reading the article about Day 12 and the permalink of the article is https://ai-freeurmind.blogspot.com/2013/07/day-12.html I hope this article can be helpful and useful.

Tag :

0 Response to "Day 12"